POWRÓT DO MENU

Student

lic. Sara Janas
Kontakt: 
e-mail:
s.janas@ateneum.edu.pl
tel. 058-722-08-11
Pokój: DZIEKANAT

 

Praktyki zawodowe

 

 

 

Trojmiejskie targi pracy 2020

 

 Trójmiejskie Targi Pracy 2019

 

 

Strona wydarzenia: www.targipracy.gdansk.pl

 

data: 13-14 maja 2019

godzina: 9:00 – 16:00

miejsce: Politechnika Gdańska

adres: Gdańsk Wrzeszcz, ul. Gabriela Narutowicza 11/12

organizator: Trójmiejskie Targi Pracy

bilety: wstęp wolny

 

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w Trójmiejskich Targach Pracy, które odbędą się w gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w dniach 13-14 maja 2019 r. (poniedziałek i wtorek), codziennie w godz. 9:00-16:00.

To wyjątkowa okazja dla studentów oraz absolwentów, by nawiązać kontakt z pracodawcami, poznać tajniki rekrutacji, wziąć udział w bezpłatnych seminariach i prelekcjach.


Wśród licznych ofert wystawców znajdą się nie tylko oferty pracy ale również propozycje płatnych staży oraz możliwości odbycia praktyk. 

 

- 80 wystawców
- 2 dni prelekcji
- punkty konsultacji CV
- zdjęcia do CV
- konkursy i nagrody  

 

 

 

 

____________________________________________________

 

 

Oferta płatnej praktyki

Zapraszamy do zrealizowania praktyki terapeutycznej podczas wakacyjnego obozu sportowo  ̶  terapeutycznego organizowanego przez Centrum Rozwoju.

 

Organizator zapewnia pracę w gronie wykwalifikowanej kadry terapeutów, zakwaterowanie i wyżywienie podczas obozu oraz atrakcyjne wynagrodzenie.

 

 

Więcej informacji:  <<kliknij>>

 

 

Zapraszamy studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych:

-  Terapia pedagogiczna z socjoterapią (studia magisterskie i studia podyplomowe)

-  Pedagogika specjalna (studia podyplomowe)

-  Logopedia (studia podyplomowe)

- Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)

- Resocjalizacja z socjoterapią (studia licencjackie, 30 godzinna praktyka resocjalizacyjna)


_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Oferta pracy w International Development Consultant

NBC Sp. z o.o.

Jeżeli:

  • lubisz wyzwania, 
  • jesteś osobą zorientowaną na cel, pracowitą, systematyczną
  • dobrze mówisz po angielsku,
  • lubisz dzwonić i wyszukiwać potencjalnych klientów,
  • chciałbyś rozwijać się w kierunku account managementu,
  • dołączyć do firmy z branży IT i pracować w środowisku międzynarodowym, 

 to serdecznie zapraszam do wysyłania swojego CV (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) na stanowisko International Development Consultant na mój adres e-mail: natalia.bednarska@nbc.com.pl

Oferujemy:

  • elastyczną, wybraną formę zatrudnienia
  • benefity: karta Multisport, pakiet medyczny w Medicover
  • pracę w dogodnej lokalizacji – Alchemia, Gdańsk
  • możliwość rozwoju:

    - poznanie branży IT,

    - udział w szkoleniach,

    - szansa na awans na stanowisko Account Managera

  • możliwość reprezentowania firmy na ciekawych eventach branżowych
  • pracę w wspierającym zespole
  • udział w imprezach integracyjnych

 

________________________________________________________________

Praca w KEMIRA

LOGISTIC AGENT with German

Szczegóły znajdziecie w linku

________________________________________________________________

Praktykant/ka w Dziale Personalnym Delphi Gdańsk

Zakres obowiązków:

·        utrzymywanie sprawnego obiegu uporządkowanej i kompletnej dokumentacji biurowej HR,

·        aktywny udział w przygotowywaniu analiz i raportów z zakresu HR,

·        wsparcie przy przygotowywaniu i wdrażaniu projektów HR,

bieżące wsparcie organizacyjne dla zespołu

Kwalifikacje:

·        wyższe wykształcenie  lub w trakcie studiów: (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia lub nauki ekonomiczne),

·        dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,

·        chęć zdobywania doświadczenia i dalszego rozwoju w obszarze HR,

·        wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi będzie dodatkowym atutem,

·        mile widziana znajomość prawa pracy,

·        zaangażowanie, dynamizm, odpowiedzialność,

·        dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu zadań,

·        umiejętność analitycznego myślenia,

odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy:

·        BEZPŁATNE PRAKTYKI

·        możliwość praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej podczas studiów,

·        możliwość samodzielnej realizacji odpowiedzialnych zadań i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji,

przyjazną atmosferę w pracy

Kontakt:

ewelina.knol@delphi.com

____________________________________________________________________

Praca/ Gdańsk/ język niemiecki i angielski


Obecnie dla mojego Klienta, który w gdańskim centrum świadczy usługi dla klientów wewnętrznych z regionu EMEA, poszukuję osób do działu Customer Service (Back Office oraz Front Office) z co najmniej bardzo dobrą znajomością języków niemieckiego i co najmniej dobrą angielskiego. Do głównych zadań na stanowisku CS Back Office należeć będą między innymi:
- Logistyka, w tym organizacja dostaw produktów do Klientów, współpraca z przewoźnikami, planowanie i rezerwowanie transportu dla wszystkich zamówień wychodzących, współpraca z zespołami logistycznymi, ustalenia transportowe
Do głównych zadań na stanowisku CS Front Office należeć będą między innymi:
- Zarządzanie i realizacja zamówień, zarządzanie zleceniami zakupu, wewnętrzne zaopatrzenie produkcji, zapewnienie wewnętrznej komunikacji Oferujemy m.in: - szkolenia, także z programu SAP - umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - medyczny pakiet - ubezpieczenie grupowe - dofinasowanie do Karty Multisport - dofinansowanie do roweru/ kasku - pracę wśród wielokulturowego zespołu Osoby zainteresowane zapraszam do przesyłania CV na adres: maja.wojcieszczuk@bridgethegap.pl

____________________________________________________________________

Praca szuka człowieka !

Wostok HR Sp. z o.o. poszukuje dla swojego klienta pracowników  na stanowiska

Asystent ds. weryfikacji tłumaczeń oraz Specjalista ds. weryfikacji tłumaczeń EN>PL i PL>EN

Szczegóły tutaj

____________________________________________________________________

Praca/praktyka/staż
Chcesz zdobyć doświadczenie w
Dziale Księgowości
pracując dla prężnie rozwijającej się firmy?

Dołącz do nas!
Czekamy na Ciebie!
666-891-446
____________________________________________________________________

Praca dorywcza dla studentów

GTS Gruppo Trade Serwis, zatrudni osoby do pracy przy inwentaryzacji sklepu.
Praca w dniach 21.05.2017 i 28.05. 2017.
Dostępne lokalizacje Gdańsk Cygańska Góra, Kołobrzeska, Sopot.(21.05.2017)
Rogalińska (28.05.2017)
Praca w godzinach nocnych. 18.00 - 06.00.
Stawka 11,15 netto/godzinę.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie się podając numer telefonu, adres mailowy oraz imię i nazwisko. (...)

Szczegóły w pliku <kliknij>

 

_______________________________________________________________________

PRAKTYKA-SZKOLENIA-PRACA!

Praktyki studenckie dla studentów filologii!

Szkoła Językowa "Języki Obce dla Wiercipiętów Springboard" poszukuje lektorów.

 E-mail: sekretariat@jezykidlawiercipietow.pl
Tel: 791-423-448

<<PLAKAT INFORMACYJNY>>

______________________________________________________________________

Praktyka studencka z PEDAGOGIKI!

 

  • PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA
  • PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA Z J. ANGIELSKIM
  • PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA Z LOGOPEDIĄ
  • PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA

 

<<PLAKAT INFORMACYJNY>>

__________________________________________________________________

Praktyki tłumaczeniowe online!

Biuro tłumaczeń (od roku 1996 na rynku) prowadzimy ciągły nabór praktykantów na zdalne praktyki

tłumaczeniowe z j.angielskim i j.niemieckim. 

CENTRUM JĘZYKÓW EUROPEJSKICH "EURO-ALPHABET"
20-467 Lublin 
ul. Świętochowskiego 4

 

 

 

 

 ______________________________________________________________________________

Dołącz do rekrutacji!

jpg666666666

 

___________________________________________________________________________

Spotkanie networkingowe

15.12.2016, godz. 9.00-14.00

 

jpg

 

 

 ________________________________________________________________________________

Spotkaj się z przedstawicielem Ambasady USA w Polsce!

Ambasada Stanów Zjednoczonych w Warszawie oraz Amerykański Konsulat Generalny w Krakowie zapraszają wszystkich studentów do uczestnictwa w programie „Summer Work and Travel”.

 

Studentów wszystkich kierunków ATENEUM - Szkoły Wyższej w Gdańsku zapraszamy na spotkanie z przedstawicielem Ambasady USA w Polsce, który we wtorek odwiedzi Gdańsk! Podczas spotkania przedstawi program wymiany wakacyjnej oraz ułatwienia dla studentów. Odpowie także na pytania oraz weźmie udział w dyskusji (Konsul mówi po polsku).

  • Kiedy?

 29.11.2016 r., wtorek, godz. 13.00

  • Gdzie?

 Politechnika Gdańska, Gmach Główny, Aula

  • Jak?

 Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1118765231555485/

 

 

Camp Counselor USA-Poland jest międzynarodową organizacją oferującą wyjazdy wakacyjne dla studentów z 60 krajów, która działa od 30 lat i ma status oficjalnego partnera Departamentu Stanu USA. Organizacja współpracuje z ponad 1300 pracodawcami. Liczba uczestników przekroczyła w tym roku 440 000. Studenci nabierają cennego doświadczenia zawodowego, otrzymując jednocześnie pełnowymiarowe wynagrodzenie. Wyjazd jest każdorazowo dopasowywany do uczestnika. Każdy student jest pod opieką CCUSA od chwili podpisania kontraktu do powrotu do kraju, 24 godziny na dobę.
CCUSA jest na liście Organizacji współpracujących z Ambasadą Amerykańską w Warszawie: https://pl.usembassy.gov/pl/program-summer-work-travel-swt/

 ____________________________________________________________________________

Zapraszamy na kurs dla kierowników wycieczek szkolnych

organizowany przez Odział Morski PTTK w Gdyni

 

Cena kursu: 105 zł
W cenę wliczone są wykłady, zajęcia praktyczne, materiały dydaktyczne oraz posiłek

Miejsce zajęć: Gdynia ul. Derdowskiego 7

Najbliższe terminy szkolenia:

 10.12.2016 sobota

 15.12.2016 czwartek

21.01.2017 sobota

 25.01.2016 środa

 

Więcej informacji oraz kontakt do PTTK w Gdyni dostępny poniżej:

<<PLAKAT INFORMACYJNY>>

______________________________________________________________________________

SPOTKANIE Z DYREKTORAMI, NAUCZYCIELAMI I PEDAGOGAMI SZKOLNYMI

 

Serdecznie zapraszamy na spotkanie organizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni dla nauczycieli, pedagogów i dyrektorów szkół.

beznazw.3

 

 _________________________________________________________________________________

Rozwój kompetencji osobistych i zawodowych w XXI wieku - wyzwanie dla edukacji i poradnictwa zawodowego

Pragniemy serdecznie zaprosić wszystkich studentów na konferencję pt. "Rozwój kompetencji osobistych i zawodowych w XXI wieku - wyzwanie dla edukacji i poradnictwa zawodowego" organizowaną w dniu 21.11.2016 r. o godz. 10.00 w Europejskim Centrum Solidarności przez Gdański Urząd Pracy w partnerstwie z Pracodawcami Pomorza.

Konferencja objęta jest Honorowym Patronatem Pomorskiego Kuratora Oświaty.

Prelegenci to eksperci w swoich dziedzinach, posiadający bogatą wiedzę w zakresie talentów i mocnych stron. Swoim doświadczeniem podzielą się z nami m.in. Maria Mach, Anna Patrycja Czepiel, Renata Gut, Marek Suchar, Mirosław Oczkoś.

<<PROGRAM KONFERENCJI>>

 _______________________________________________________________________________

 ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BEZPŁATNYM SZKOLENIU

Szkolenie jest organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości

 

 Szukaj sposobów, by rozwijać kompetencje, jakich poszukują pracodawcy

Data: 20.11.2016

Czas trwania: 14.30 - 17.30

Miejsce: sala 102

Zapisy:  do 18.11.2016 r.

2.JPG

  _________________________________________________________________________________________________________

Praktyki zawodowe w Sewilli

 Szanowni Studenci,

mamy przyjemność Was poinformować, że Szkoła Językowa Carlos V w Sewilli organizuje praktyki dla studentów wszystkich kierunków. Przy tym zapewniają kompleksową pomoc w całej procedurze załatwiania formalności związanych z organizacją i odbyciem praktyk studenckich (m.in. przygotować CV, aranżacja rozmów kwalifikacyjnych przez skype’a oraz szukanie zakwaterowania dla studenta).

Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.idiomascarlosv.es/.

<<plakat informacyjny>>

 

sewilla.jpg

Zakres obowiązków:

·        utrzymywanie sprawnego obiegu uporządkowanej i kompletnej dokumentacji biurowej HR,

·        aktywny udział w przygotowywaniu analiz i raportów z zakresu HR,

·        wsparcie przy przygotowywaniu i wdrażaniu projektów HR,

·        bieżące wsparcie organizacyjne dla zespołu

 

Kwalifikacje:

·        wyższe wykształcenie  lub w trakcie studiów: (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia lub nauki ekonomiczne),

·        dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,

·        chęć zdobywania doświadczenia i dalszego rozwoju w obszarze HR,

·        wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi będzie dodatkowym atutem,

·        mile widziana znajomość prawa pracy,

·        zaangażowanie, dynamizm, odpowiedzialność,

·        dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu zadań,

·        umiejętność analitycznego myślenia,

·        odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

 

Oferujemy:

·        BEZPŁATNE PRAKTYKI

·        możliwość praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej podczas studiów,

·        możliwość samodzielnej realizacji odpowiedzialnych zadań i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji,

·        przyjazną atmosferę w pracy

 

 

Kontakt:

 

 

 

 

 

 

 

 

ewelina.knol@delphi.com

 

 

 

 

 

Anna Warnke, HR Specialist

DELPHI Gdańsk,  tel. +58 76 79 778

anna.warnke@delphi.com

 Praktyki studenckie - cele, sposób realizacji, zaliczenie

 

Drogi Studencie,

podstawowym celem praktyk jest dobre przygotowanie przyszłych absolwentów do podjęcia pracy oraz przyspieszenie adaptacji w danym zawodzie.

Podczas trwania praktyk studenci mogą zweryfikować zdobytą podczas studiów wiedzę i skonfrontować ją z wymogami stawianymi przez pracodawców. Praktyka oprócz funkcji edukacyjnej, daje też możliwość zapoznania się studentów z ich przyszłymi pracodawcami. Odbywana przez studentów praktyka pozwala im na porównanie swojej wiedzy i oczekiwań z warunkami pracy, a pracodawcy umożliwia sprawdzenie umiejętności i przygotowania do pracy studentów, czyli przyszłych pracowników.

Praktyki stanowią integralną część procesu kształcenia na danej specjalizacji w ramach określonego kierunku studiów.

 ______________________________________________________________________________________________________________________

 

Przebieg praktyki:

  • Zapoznanie się ze strukturą instytucji.
  • Poznanie dokumentacji.
  • Uczestnictwo w zebraniach, uroczystościach, radach pedagogicznych.
  • Uczestnictwo w charakterze pomocy, współwykonawcy, projektanta, organizatora w realizacji bieżących zadań danej instytucji.
  • Hospitowanie zajęć prowadzonych przez pracowników (instruktorów, nauczycieli).
  • Przedstawianie scenariuszy zajęć do akceptacji przez opiekuna.
  • Realizacja zadań (lekcji) pod nadzorem opiekuna.
  • Zajęcia prowadzone przez studenta muszą być objęte opieką nauczyciela (instruktora) z wykształceniem magisterskim o odpowiednim kierunku.

 


Student/ka prowadzący/a zajęcia powinien/a:

  • opracować scenariusz (wg zasad metodycznych),
  • przygotować i stosować odpowiednio dobrane środki dydaktyczne,
  • stosować różne metody i formy pracy,
  • wykorzystywać środki audiowizualne,
  • współorganizować warsztat pracy.

 

 

Zaliczenie praktyk ma formę zaliczenia bez oceny i dokonuje się na podstawie przedstawienia przez studenta:

  • dzienniczka praktyk z zawartymi informacjami o przebiegu praktyki, potwierdzeniem odpowiednimi pieczęciami odbycia praktyki, zamieszczoną opinią i oceną nauczyciela (instruktora, opiekuna)
  • ostatecznego zaliczenia praktyk z wpisaniem do indeksu elektronicznego i protokołu

 

____________________________________________________________________________________________________________________

 

Prawidłowo wypełnione wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć do końca danego semestru.

 

 

*Oferty praktyk, staży oraz pracy, wszelkiego rodzaju szkoleń, warsztatów itp. umieszczane są na bieżąco w zakładce Akademickiego Biura Karier.

 

Na Wydziale Studiów Edukacyjnych praktyki pedagogiczne są obowiązkowe na każdym kierunku studiów. Wymiar praktyk jest zróżnicowany w zależności od kierunku oraz specjalności. Dokumentacją i zaliczeniem praktyk dla poszczególnych kierunków zajmuje się Pełnomocnik Rektora ds Praktyk i Karier Zawodowych. Zaliczenie praktyk, potwierdzone wpisem w indeksie elektronicznym, jest niezbędne do dopuszczenia do obrony pracy dyplomowej i ukończenia studiów na danym kierunku.

 

Aby uzyskać zaliczenie praktyki pedagogicznej należy przedłożyć w wyznaczonym terminie "Dziennik praktyk" oraz "Arkusz oceny studenta".

Potrzebne dokumenty oraz szczegółowe instrukcje dotyczące wykonania praktyki znajdują się w zakładce: pliki do pobrania.

 

Studentów obowiązują praktyki wg. poniższej tabeli:

Studia II stopnia Pedagogika Resocjalizacyjna z terapią uzależnień Praktyka pedagogiczna w wymiarze 150 godzin do zrealizowania w sem. IV
Pedagogika Opiekuńczo-wychowawcza Praktyka pedagogiczna w wymiarze 150 godzin do zrealizowania w sem. IV
Pedagogika rewalidacyjna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka Praktyka pedagogiczna w wymiarze 150 godzin do zrealizowania w sem. IV
Pedagogika dorosłych Praktyka pedagogiczna w wymiarze 150 godzin do zrealizowania w sem. IV
Terapia pedagogiczna z socjoterapią Praktyka z zakresu terapii pedagogicznej w wymiarze 60 godzin do zrealizowania w sem. IV
Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna (studia dające uprawnienia nauczycielskie) Praktyka pedagogiczna w wymiarze 210 godzin (do zrealizowania 30 godzin praktyki wprowadzającej w semestrze II;  60 godzin praktyki w przedszkolu w semestrze III; 120 godzin praktyki w szkole w semestrze IV)
Studia I stopnia           Resocjalizacja z socjoterapią Praktyka pedagogiczna w wymiarze 180 godzin (w tym 150 godzin do zrealizowania w VI semestrze plus 30 godzin praktyki resocjalizacyjnej)
 Resocjalizacja z terapią uzależnień Praktyka pedagogiczna w wymiarze 180 godzin (w tym 150 godzin do zrealizowania w VI semestrze plus 30 godzin praktyki resocjalizacyjnej)
Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną Praktyka pedagogiczna w wymiarze 210 godzin (do zrealizowania 30 godzin praktyki wprowadzającej w semestrze IV;  60 godzin praktyki w przedszkolu w semestrze V; 120 godzin praktyki w szkole w semestrze VI)
Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z językiem angielskim Praktyka pedagogiczna w wymiarze 210 godzin (do zrealizowania 30 godzin praktyki wprowadzającej w semestrze IV;  60 godzin praktyki w przedszkolu w semestrze V; 120 godzin praktyki w szkole w semestrze VI)
 Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z logopedią Praktyka pedagogiczna w wymiarze 210 godzin (w tym do zrealizowania: 30 godzin praktyki wprowadzającej w semestrze IV;  60 godzin praktyki w przedszkolu w semestrze V; 120 godzin praktyki w szkole w semestrze VI)
 Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi  Praktyka pedagogiczna w wymiarze 210 godzin (w tym do zrealizowania 30 godzin praktyki wprowadzającej w semestrze IV;  60 godzin praktyki w przedszkolu w semestrze V; 120 godzin praktyki w szkole w semestrze VI)

 

 

 

 

 

Na Wydziale Filologicznym praktyki zawodowe są obowiązkowe na każdym kierunku studiów. Wymiar praktyk jest zróżnicowany w zależności od naboru i specjalizacji. Dokumentacją i zaliczeniem praktyk dla poszczególnych kierunków zajmuje się Pełnomocnik Rektora ds Praktyk i Karier Zawodowych. Zaliczenie praktyk, potwierdzone wpisem w indeksie elektronicznym, jest niezbędne do dopuszczenia do obrony pracy dyplomowej i ukończenia studiów na danym kierunku.

 

Aby uzyskać zaliczenie praktyki zawodowej należy przedłożyć w wyznaczonym terminie "Dziennik praktyk" oraz "Arkusz oceny studenta".

Potrzebne dokumenty oraz szczegółowe instrukcje dotyczące wykonania praktyki znajdują się w zakładce: pliki do pobrania.

 

Studentów obowiązują praktyki wg. poniższej tabeli:

 

Studia II stopnia

Filologia angielska, hiszpańska,

włoska, germańska

 Specjalność translatoryka

 Praktyka zawodowa 240 godzin w czasie studiów, do końca IV sem.

Filologia angielska, hiszpańska,

włoska, germańska

Specjalność nauczycielska

 Praktyka pedagogiczna 240 godzin

do zrealizowania i zaliczenia:

sem. II-30 godz.; sem. III- 105 godz.; sem. IV-105 godz.

Studia I stopnia

Filologia angielska, hiszpańska,

włoska, germańska, szwedzka

Specjalność translatoryka

 

Praktyka zawodowa 240 godzin w czasie studiów do końca VI semestru

 

Filologia angielska, hiszpańska,

włoska, germańska

Specjalność nauczycielska

 Praktyka pedagogiczna 240 godzin

do zrealizowania i zaliczenia:

sem. IV-30 godz.; sem. V-105 godz.; sem. VI-105 godz.

 

 

 Studentów od naboru 2018/2019 obowiązują praktyki wg. poniższej tabeli: 

 

Studia II stopnia

Filologia angielska, hiszpańska,

włoska, germańska

 Specjalność translatoryka

 Praktyka zawodowa 240 godzin do zrealizowania i zaliczenia:

sem. III - 120h; sem.IV - 120h

Filologia angielska, hiszpańska,

włoska, germańska

Specjalność nauczycielska

 Praktyka pedagogiczna 240 godzin

do zrealizowania i zaliczenia:

sem. II-30 godz.; sem. III- 105 godz.; sem. IV-105 godz.

Studia I stopnia

Filologia angielska, hiszpańska,

włoska, germańska

Specjalność translatoryka

 Praktyka zawodowa 480 godzin 

do zrealizowania i zaliczenia:

sem. V - 240h; sem. VI - 240h

Filologia angielska, hiszpańska,

włoska, germańska

Specjalność nauczycielska

 Praktyka pedagogiczna 240 godzin

do zrealizowania i zaliczenia:

sem. IV-30 godz.; sem. V-105 godz.; sem. VI-105 godz.

 

 

 

Zgodnie z planem studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia kierunku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej w ATENEUM - Szkole Wyższej każdy student jest zobowiązany do odbycia praktyki zawodowej. Dokumentacją i zaliczeniem praktyk dla poszczególnych kierunków zajmuje się Pełnomocnik Rektora ds Praktyk i Karier Zawodowych. Zaliczenie praktyk, potwierdzone wpisem w indeksie elektronicznym, jest niezbędne do dopuszczenia do obrony pracy dyplomowej i ukończenia studiów na danym kierunku.

 

Aby uzyskać zaliczenie praktyki zawodowej należy przedłożyć w wyznaczonym terminie "Dziennik praktyk" oraz "Arkusz oceny studenta".

Potrzebne dokumenty oraz szczegółowe instrukcje dotyczące wykonania praktyki znajdują się w zakładce: pliki do pobrania.

 

Studentów obowiązują praktyki wg. poniższej tabeli:

 

Studia I stopnia

Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

Praktyka zawodowa 240 godzin w czasie studiów

(zaliczenie na semestrze 6)

 

Studentów od naboru 2018/2019 obowiązują godziny praktyk wg. tabeli poniżej:

 

Studia I stopnia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

Praktyka zawodowa 480 godzin w czasie  studiów

(zaliczenie na semestrze 6)

Zgodnie z planem studiów niestacjonarnych I stopnia kierunku Zarządzanie w ATENEUM - Szkole Wyższej każdy student jest zobowiązany do odbycia praktyki zawodowej w wymiarze 480 godzin. Dokumentacją i zaliczeniem praktyk dla poszczególnych kierunków zajmuje się Pełnomocnik Rektora ds Praktyk i Karier Zawodowych. Zaliczenie praktyk, potwierdzone wpisem w indeksie elektronicznym, jest niezbędne do dopuszczenia do obrony pracy dyplomowej i ukończenia studiów na danym kierunku.

 

Aby uzyskać zaliczenie praktyki zawodowej należy przedłożyć w wyznaczonym terminie "Dziennik praktyk" oraz "Arkusz oceny studenta".

Potrzebne dokumenty oraz szczegółowe instrukcje dotyczące wykonania praktyki znajdują się w zakładce: pliki do pobrania.

 

Studia I stopnia      Zarządzanie

Praktyka zawodowa 480 godzin w czasie studiów

(zaliczenie na 6 semestrze)

 

Wydział Studiów Edukacyjnych:

 

  1. Instrukcja praktyki - Pedagogika resocjalizacyjna - studia I stopnia
  2. Instrukcja praktyki - Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z logopedią 
  3. Instrukcja praktyki - Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z językiem angielskim
  4. Instrukcja praktyki - Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną
  5. Instrukcja praktyki - Diagnoza i terapia pedagogiczna
  6. Instrukcja praktyki - Terapia pedagogiczna z socjoterapią
  7. Instrukcja praktyki - Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza - studia I stopnia
  8. Instrukcja praktyki - Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z uprawnieniami - studia II stopnia

 

Wydział Neofilologiczny:

 

  1. Instrukcja praktyki - Filologia I i II stopnia, specjalizacja: translatoryczna 
  2. Instrukcja praktyki - Filologia I stopnia, specjalizacja: nauczycielska
  3. Instrukcja praktyki - Filologia II stopnia, specjalizacja: nauczycielska
  4. Instrukcja praktyki - Filologia I stopnia, specjalizacja: translatoryczna od naboru 2018/2019
  5. Instrukcja praktyki - Filologia II stopnia, specjalizacja: translatoryczna od naboru 2018/2019
  6. Instrukcja praktyki - Filologia szwedzka - dla naboru 2017/2018

 

Wydział Europeistyki, Politologii i Dziennikarstwa:

 

  1. Instrukcja praktyki - Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
  2. Instrukcja praktyki - Dziennikarstwo i komunikacja społeczna od naboru 2018/2019
  3. Instrukcja praktyki - Zarządzanie

 

 

Dokumenty do placówki, w której ma się odbyć praktyka:

Porozumienie ws. praktyk

 

Dokumenty potwierdzające odbycie i zaliczenie praktyk:

Dziennik praktyki

Arkusz oceny praktyki

Wniosek o zaliczenie praktyki - na podstawie wykonywanej pracy np. nauczyciel j. angielskiego (Filologia angielska)

 

Zaliczenie praktyk ma formę zaliczenia bez oceny i dokonuje się na podstawie przedstawienia przez studenta:

 

  • dzienniczka praktyk z zawartymi informacjami o przebiegu praktyki, potwierdzeniem odpowiednimi pieczęciami odbycia praktyki, zamieszczoną opinią i oceną nauczyciela (instruktora, opiekuna)
  • ostatecznego zaliczenia praktyk z wpisaniem do indeksu elektronicznego i protokołu

 

Prawidłowo wypełnione wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć do końca danego semestru.

Dyżury - pokój nr 3 (Dziekanat)

 

wt.: 12.00 -18.00

śr.: 8.00 -12.00

czw.: 12.00 - 15.00

pt.: 12.00 - 15.00

14.09.2019 (sb): 8.30 - 14.30

 

 

 

 ______________________________________________________________________________________________