POWRÓT DO MENU

O Uczelni

 

KONTAKT
e-mail:
dziekanat(at)ateneum.edu.pl
tel. 58-722-08-11
Pokój: DZIEKANAT

 

 

 

 

 

 

Akademickie Biuro Karier

 ____________________________________________________________________

Badanie losów absolwentów - celem działania jest określenie jak wiedza i umiejętności zdobyte podczas studiów wpływają na ścieżki kariery absolwentów. Wyniki badania będą wykorzystywane do określenia adekwatności treści przekazywanych studentom podczas studiów oraz do modyfikowania treści kształcenia w celu lepszego ich dostosowania do potrzeb rynku pracy.

W tym celu uprzejmie prosimy o anonimowe wypełnienie poniższej ankiety i dostarczenie jej do Akademickiego Biura Karier przed przystąpieniem do obrony.

 

Dziękujemy!

 

<<ANKIETA>>

Misją Akademickiego Biura Karier ATENEUM jest wspieranie studentów oraz absolwentów w rozwoju umiejętności przydatnych na rynku pracy. Naszym głównym zadaniem jest przygotowanie studentów do skutecznego wejścia na rynek pracy oraz efektywnego funkcjonowania w środowisku pracowniczym.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Zakres działań Akademickiego Biura Karier ATENEUM:

 

  1. Współpraca z instytucjami rynku pracy.
  2. Współpraca z pracodawcami.
  3. Pozyskiwanie i udostępnianie ofert pracy, staży oraz praktyk.
  4. Dostarczanie informacji o rynku pracy oraz możliwościach podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
  5. Organizowanie szkoleń i warsztatów z zakresu poszukiwania pracy dla studentów.
  6. Udzielanie indywidualnych porad zawodowych dotyczących sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej.
  7. Monitorowanie karier zawodowych absolwentów.

 

 

Zapraszamy do kontaktu!

a

Ulotka EWDay 2019 

Biura Adecco na całym świecie otwierają się dla młodych ludzi.

Experience Work Day także w 9 polskich miastach.

Po raz kolejny w Polsce, globalny Experience Work Day odbędzie się 16 października. Adecco szuka stażystów do swoich oddziałów w 9 polskich miastach.

W środę, 16 października Adecco w Polsce otworzy swoje biura dla młodych ludzi. Przyszli stażyści spędzą ten dzień w pracy w wybranym dziale firmy. W tym roku Experience Work Day odbywa się tylko w Bielsku-Białej, Krakowie, Gliwicach, Poznaniu, Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Warszawie, Łodzi i Pruszkowie.

Dzięki takiej możliwości, młodzi ludzie będą mieli szansę porozmawiać ze specjalistami pracującymi w różnych obszarach firmy Adecco. Wizyta w biurze to również szansa na wygranie płatnego stażu, który odbędzie się w jednym z różnych działów takich jak np.: rekrutacje, administracja, księgowość, HR, czy Marketing. Adecco oczekuje od kandydatów zaangażowania, chęci rozwoju i otwartości na wyzwania. Doświadczenia zawodowe nie są wymagane. Zainteresowane osoby muszą wysłać CV na adres marketing.poland@adecco.com, nie później niż do 06.10.2019.

Ubiegłoroczna edycja Experience Work Day zakończyła się sukcesem. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 8 tys. młodych pracowników na całym świecie. Ponad 4 tys. ekspertów Adecco z 700 oddziałów w 49 krajach, w tym w Polsce, pomagało im w szukaniu własnej drogi do sukcesu zawodowego.

 

Więcej informacji o Experience Work Day można znaleźć na https://www.ceofor1month.com/experience-work-day/

 

Trojmiejskie targi pracy 2020

 

 Trójmiejskie Targi Pracy 2019

 

 

Strona wydarzenia: www.targipracy.gdansk.pl

 

data: 13-14 maja 2019

godzina: 9:00 – 16:00

miejsce: Politechnika Gdańska

adres: Gdańsk Wrzeszcz, ul. Gabriela Narutowicza 11/12

organizator: Trójmiejskie Targi Pracy

bilety: wstęp wolny

 

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w Trójmiejskich Targach Pracy, które odbędą się w gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w dniach 13-14 maja 2019 r. (poniedziałek i wtorek), codziennie w godz. 9:00-16:00.

To wyjątkowa okazja dla studentów oraz absolwentów, by nawiązać kontakt z pracodawcami, poznać tajniki rekrutacji, wziąć udział w bezpłatnych seminariach i prelekcjach. 

 

- 80 wystawców
- 2 dni prelekcji
- punkty konsultacji CV
- zdjęcia do CV
- konkursy i nagrody  

 

 

___________________________________

 

 

Metropolitalne Targi Pracy Pomorza 2017!

 

Strona wydarzenia: www.metropolitalnetargipracy.pl

 

data: 2 marca 2017 (czwartek)

godzina: 10:00 – 16:00

miejsce: AmberExpo
adres: Gdańsk, ul. Żaglowa 11
organizator: Gdański Urząd Pracy i Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
bilety: wstęp wolny

Największe wydarzenie HR w północnej Polsce! Prawdziwy festiwal pracy, gdzie będzie na Was czekać niemal 150 wystawców z całej metropolii oraz kilka tysięcy ofert pracy. Chwała temu z nas, kto choć raz w życiu nie doświadczył trudów poszukiwania pracy! Jeżeli jednak nie jesteś w tej grupie szczęśliwców i wciąż szukasz pracy, myślisz o zmianie obecnej albo dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową koniecznie odwiedź nas na Targach!



Przyjdź i przekonaj się sam jakich kandydatów poszukują firmy oraz jak wygląda oferta trójmiejskich pracodawców. Na targach będziesz miał nie tylko możliwość bezpośredniej rozmowy ze swoim przyszłym szefem, ale także zdobędziesz sporo praktycznych wskazówek nt. rekrutacji. Dowiesz się jak wykorzystać monitoring sieci i social media w rekrutacji, jak tworzyć interaktywne aplikacje oraz strategię biznesową. W tym miejscu zapoznasz się również z bogatą ofertą bezpłatnych szkoleń, staży, dofinansowań do wynagrodzeń czy Krajowego Funduszu Szkoleniowego, dzięki którym zdobędziesz nowe umiejętności albo poszerzysz dotychczasowe.

W Alei Rekrutacji nasi eksperci podpowiedzą Ci jakie błędy popełniasz przy wysyłaniu CV oraz co powinieneś zrobić, aby ustrzec się wielomiesięcznych poszukiwań i zdobyć pracę marzeń od razu! Tu zrobisz też zdjęcie do dokumentów aplikacyjnych oraz profesjonalną fotografię biznesową. Jeżeli w Twojej pracy wymagana jest znajomość języka obcego, przed rozmową z pracodawcą z pewnością przyda Ci się krótki trening, w którym pomogą Ci nas lektorzy.

Dla tych, którzy marzą o byciu własnym szefem przygotowaliśmy specjalną Strefę Przedsiębiorczości. Tutaj dowiesz się skąd wziąć środki na rozpoczęcie działalności, jak rozwinąć swój pomysł w dobrze prosperujący biznes, a także gdzie szukać niedrogiego i profesjonalnego miejsca na siedzibę dla swojej firmy. Będziesz mógł także sprawdzić swoich sił jako przyszły przedsiębiorca w specjalnej grze fabularnej, gdzie odkryjemy przed Tobą tajniki marketingu, negocjacji i zarządzania.

Nie zapomnieliśmy także o młodszych uczestnikach Targów. Dla uczniów i studentów przygotowaliśmy specjalne stoisko Centrum Rozwoju Talentów, na którym pomożemy odkryć ich zawodowe predyspozycje i określić dalszą ścieżkę kariery. Za pomocą interaktywnego Informatora Zawodowego pokażemy także, jakie kierunki kształcenia cieszą się największą popularnością i w jakich branżach najłatwiej o atrakcyjną pracę.

Jeżeli po tym intensywnym wysiłku będziesz potrzebował chwili wytchnienia i relaksu zapraszamy Cię do Strefy Gamifikacji. Tam nie tylko odpoczniesz, ale będziesz mógł na własne oczy zobaczyć czym jest rozszerzona rzeczywistość i w jakim kierunku zmierza dzisiejsza technologia, jak w ciekawy i kreatywny sposób rozwijać swoje zawodowe talenty, a także dowiedzieć się na jakich stanowiskach zastąpią nas...roboty!

plakat targi 2017

 

 __________________________________________________________________________________

Zapraszamy!

Zakończenie rekrutacji 10 lutego 2017 r.

 

Program szkoleniowo-mentoringowy skierowany do studentów i doktorantów polskich uczelni, którzy kończąc studia planują swoją karierę w nauce, biznesie czy administracji publicznej.

<<PLAKAT INFORMACYJNY>>

 ____________________________________________________________________________

Dołącz do rekrutacji!

jpg6666666666

 ____________________________________________________________________________

Zapraszamy na kurs dla kierowników wycieczek szkolnych

organizowany przez Odział Morski PTTK w Gdyni

 

Cena kursu: 105 zł
W cenę wliczone są wykłady, zajęcia praktyczne, materiały dydaktyczne oraz posiłek

Miejsce zajęć: Gdynia ul. Derdowskiego 7

Najbliższe terminy szkolenia:

 10.12.2016 sobota

 15.12.2016 czwartek

21.01.2017 sobota

 25.01.2016 środa

 

Więcej informacji oraz kontakt do PTTK w Gdyni dostępny poniżej:

<<PLAKAT INFORMACYJNY>>

 

_____________________________________________________________________________

SPOTKANIE Z DYREKTORAMI, NAUCZYCIELAMI I PEDAGOGAMI SZKOLNYMI

 

Serdecznie zapraszamy na spotkanie organizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni dla nauczycieli, pedagogów i dyrektorów szkół.

 

beznazw.4

 

_______________________________________________________________________________

Rozwój kompetencji osobistych i zawodowych w XXI wieku - wyzwanie dla edukacji i poradnictwa zawodowego

Pragniemy serdecznie zaprosić wszystkich studentów na konferencję pt. "Rozwój kompetencji osobistych i zawodowych w XXI wieku - wyzwanie dla edukacji i poradnictwa zawodowego" organizowaną w dniu 21.11.2016 r. o godz. 10.00 w Europejskim Centrum Solidarności przez Gdański Urząd Pracy w partnerstwie z Pracodawcami Pomorza.

Konferencja objęta jest Honorowym Patronatem Pomorskiego Kuratora Oświaty.

Prelegenci to eksperci w swoich dziedzinach, posiadający bogatą wiedzę w zakresie talentów i mocnych stron. Swoim doświadczeniem podzielą się z nami m.in. Maria Mach, Anna Patrycja Czepiel, Renata Gut, Marek Suchar, Mirosław Oczkoś.

<<PROGRAM KONFERENCJI>>

 _________________________________________________________________

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BEZPŁATNYM SZKOLENIU

Szkolenie jest organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości

 

 Szukaj sposobów, by rozwijać kompetencje, jakich poszukują pracodawcy

Data: 20.11.2016

Czas trwania: 14.30 - 17.30

Miejsce: sala 102

Zapisy:  do 18.11.2016 r.

2.JPG

 

 ______________________________________________________


______________________________________

Praktyki zawodowe w Sewilli

 Szanowni Studenci,

mamy przyjemność Was poinformować, że Szkoła Językowa Carlos V w Sewilli organizuje praktyki dla studentów wszystkich kierunków. Przy tym zapewniają kompleksową pomoc w całej procedurze załatwiania formalności związanych z organizacją i odbyciem praktyk studenckich (m.in. przygotować CV, aranżacja rozmów kwalifikacyjnych przez skype’a oraz szukanie zakwaterowania dla studenta).

Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.idiomascarlosv.es/.

 

 

sewilla.jpg

 

 ___________________________________________________________________________________

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

14 - 20 LISTOPAD 2016

444555

 

Kolejne święto przedsiębiorczości już przed nami! Jest nam niezmiernie miło, że ATENEUM -Szkoła Wyższa jest partnerem kolejnej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. W ramach tego w wydarzenia przygotowaliśmy warsztaty i szkolenia dla naszych studentów i nie tylko.  Zapraszamy wszystkich, którzy poszukują pierwszej pracy, planują zmienić obecne miejsce zatrudnienia lub chcą coś zmienić w swoim obecnym życiu zawodowym.

 

Uczestnictwo w warsztatach: bezpłatne

Liczba miejsc: ograniczona

 

1/ Sekrety autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Data: 15.11.2016

Czas trwania: 10.00 - 13.00

Miejsce: sala 102

Zapisy: do 14.11.2016 r.

2/ Szukaj sposobów, by rozwijać kompetencje, jakich poszukują pracodawcy

Data: 20.11.2016

Czas trwania: 14.30 - 17.30

Miejsce: sala 102

Zapisy:  do 19.11.2016 r.

 

Zapraszamy studentów, absolwentów i wszystkie osoby spoza uczelnianej społeczności, które są zainteresowane danym tematem! :)

________________________________________________________________________________________________________________

kontakt:

Małgorzata Klukowska

Akademickie Biuro Karier

mail: m.klukowska@ateneum.edu.pl

tel. (58) 722 08 11

 


 

21.10.2019

Online Marketing Sales Expert with German 1Online Marketing Sales Expert with German 2IT support with German or Dutch 1IT support with German or Dutch 2Customer Care Advisor with German or Dutch 1Customer Care Advisor with German or Dutch 2

15.10.2019

Technical Stage Staff for Royal Caribbean Cruise Line 1Security Guard for Celebrity Cruises 1Restaurant Attendant for Royal Caribbean Cruise Line 1Public Area Attendant for Royal Caribbean Cruise Line 1Light Technician for Royal Caribbean Cruise Line 1Casino Dealer for Royal Caribbean Cruise Line 1Assistant Waiter for Royal Caribbean Cruise Line 1

7.10.2019

ogloszenie CPR 1

19.09.2019

Przedszkole Słoneczna Kraina w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko nauczyciel/ka w przedszkolu.

Wymagania:
- ukończone studia I lub II stopnia z pedagogiki przedszkolnej lub wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym (lub osoba w trakcie studiów),
- dobry kontakt z dziećmi,
- otwartość, kreatywność i zaangażowanie.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji kandydata,
- prace w dynamicznym i kreatywnym zespole,
- możliwość optymalnego rozwoju zawodowego.

Osoby zainteresowane ofertą pracy uprasza się o przesłanie CV na adres: slonecznakrainaosowa@gmail.com

16.09.2019

Jesteśmy firmą z 16 letnim doświadczeniem w  produkcji ekspozytorów reklamowych dla klientów z kraju i zagranicy. Poszukujemy praktykantów, na stanowisko administracyjne, praca biurowa. Mile widziani studenci kierunków administracyjno-księgowych i managerskich. Praktyka w Rumi.

 

Oferujemy:

-możliwość poznania pracy Managera w branży reklamowej, 

- możliwość nabycia doświadczenia w administracji spółki z o.o.,

- poznanie specyfiki pracy w średniej wielkości firmie, specjalizującej się w produkcji i sprzedaży ekspozytorów reklamowych,

 

Zakres:

- pomoc Project Managerom w prowadzeniu projektów z zakresu  produkcji i sprzedaży ekspozytorów reklamowych,

- pomoc Office Managerowi w prowadzeniu biura (prowadzenie korespondencji, przygotowanie spotkań służbowych, zaopatrywanie biura w materiały biurowe i inne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura, przestrzeganie procedur oraz regulaminu)

- przygotowywanie pism do instytucji pod nadzorem opiekuna,

- przygotowywanie zostawień na podstawie przekazanych dokumentów,

- archiwizacja dokumentów w formie cyfrowej oraz fizycznej (skanowanie, opisywanie plików, układanie według klucza w archiwach)

- pozostałe prace administracyjne, mieszczące się w kompetencjach praktykanta

 

Oczekiwania wobec praktykanta:

- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00

- chęć poznania praktycznej strony pracy managera

- umiejętność obsługi MS Office, w szczególności Excela,

- mile widziana znajomość języków obcych

 

ALBUS sp. z o.o.

ul. Dąbrowskiego 17/3a

84-230 Rumia

albus@albus.pl

www.albus.pl

608 513 847

30.08.2019

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim ul. Niemcewicza 1 poszukuje 

nauczyciela do języka hiszpańskiego 18 godzin ( 14 w LO i 4 w SP)

 

30.08.2019

Publiczne Przedszkole „Olimpijczyk” w Gdańsku

Ul :Porębskiego 4, 80-180 Gdańsk

Stanowisko: nauczyciel Przedszkola w grupie 4-latków

Czas pracy: 30-35 godzin w tygodniu, dwie zmiany w godzinach 6:30-17.00

Stawka: nauczyciel stażysta 2200

               nauczyciel kontraktowy 2300

Pierwsza umowa na 3 miesiące, kolejna na rok.

28.08.2019

Szkoła językowa EM SCHOOL poszukuje kreatywnego i odpowiedzialnego lektora języka hiszpańskiego!

CV wraz z krótkim listem motywacyjnym prosimy wysłać na adres: praca@em-kursyjezykowe.pl
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

30.07.2019

I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Tczewie

poszukuje nauczyciela języka hiszpańskiego

(wymiar zatrudnienia 17 godzin tygodniowo).

 

Osoby zainteresowane proszone są o kontakt mailowy na adres: pierwsze.liceum.tczew@gmail.com

22.07.2019

Nowo powstałe przedszkole niepubliczne Radosna Akademia w Miszewie poszukuje nauczycieli edukacji przedszkolnej.

 Oferujemy umowę o pracę, z przyzwoitym wynagrodzeniem oraz w ramach etatu czas przeznaczony na pracę własną.

 

Kontakt:

 

Przedszkole Radosna Akademia

 

Miszewo ul. Lotnicza 17

 

Telefon:  576 000 419

26.06.2019

Szkoła podstawowa II STO w Gdańsku poszukuje nauczyciela języka hiszpańskiego od 01.09.2019r. (możliwa dłuższa współpraca)  wymiarze godzin 10.

 

Osoby zainteresowane prosimy o pilny kontakt:

II STO

ul. Kartuska 245

80-125 Gdańsk

2ssp@sto2.com.pl  

(058) 302 68 74   

18.06.2019

Gastronomie Munster

gastronomia

13.06.2019

Kontroler jakosci 2019 1

Asystent Spedytora 1

05.06.2019 

Dwujezyczne Przedszkole Niepubliczne Nasza Planeta Nauczyciel Przedszkolny VI 2019 1 

24.05.2019

Europejski Urząd Doboru Kadr (EPSO) ogłosił konkurs na stanowiska administratorów (AD5)

Ministerstwo Spraw Zagranicznych uprzejmie informuje, że Europejski Urząd Doboru Kadr (EPSO) ogłosił konkurs na stanowiska administratorów (AD5). Unia Europejska szuka młodych absolwentów uczelni, którzy sąświeżo po studiach, mają doskonałe umiejętności, dobrze się odnajdują w międzynarodowym środowisku pracy i chcą mieć wpływ na kształtowanie przyszłości Europy.

Aby zgłosić się do konkursu, trzeba mieć dyplom ukończenia dowolnych studiów wyższych trwających co najmniej 3 lata, znać2 języki europejskie i być obywatelem UE. Zgłaszać mogą się również studenci ostatniego roku, pod warunkiem że zdobędą dyplom do 31 lipca 2019 r.

Okres składania zgłoszeń trwa od 23 maja do 25 czerwca 2019 r.,

do godz. 12.00.

Więcej informacji na temat wymogów, procedury naboru i składania zgłoszeń można znaleźć na stronie graduates.eu-careers.eu.

Nazwiska kandydatów, którzy pomyślnie przejdą procedurę konkursową, trafią na listę rezerwową, z której instytucje unijne stopniowo wybierają kandydatów na wolne stanowiska w miarę ich pojawiania się. Celem konkursu nie jest zatem obsadzenie konkretnego stanowiska, lecz stworzenie puli kandydatów, z której w miarę potrzeb rekrutuje się nowych urzędników.

Na ogół proces selekcji trwa 5-9 miesięcy licząc od publikacji ogłoszenia o konkursie. Kandydaci, którzy uzyskali najwyższe wyniki na etapie oceny, zostaną umieszczeni na liście rezerwowej i mogą później zostać zaproszeni przez jedną z instytucji UE na rozmowę dotyczącą pracy. Listy rezerwowe utworzone w wyniku konkursów otwartych są z reguły ważne przez jeden rok, lecz ich okres ważności może zostać przedłużony.

23.05.2019

albus

Jesteśmy firmą z 16 letnim doświadczeniem w  produkcji ekspozytorów reklamowych dla klientów z kraju i zagranicy. Poszukujemy praktykantów, na stanowisko administracyjne, praca biurowa. Mile widziani studenci kierunków administracyjno-księgowych i managerskich. Praktyka w Rumi.

Oferujemy:

-możliwość poznania pracy Managera w branży reklamowej, 

- możliwość nabycia doświadczenia w administracji spółki z o.o.,

- poznanie specyfiki pracy w średniej wielkości firmie, specjalizującej się w produkcji i sprzedaży ekspozytorów reklamowych,

Zakres:

- pomoc Project Managerom w prowadzeniu projektów z zakresu  produkcji i sprzedaży ekspozytorów reklamowych,

- pomoc Office Managerowi w prowadzeniu biura (prowadzenie korespondencji, przygotowanie spotkań służbowych, zaopatrywanie biura w materiały biurowe i inne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura, przestrzeganie procedur oraz regulaminu)

- przygotowywanie pism do instytucji pod nadzorem opiekuna,

- przygotowywanie zestawień na podstawie przekazanych dokumentów,

- archiwizacja dokumentów w formie cyfrowej oraz fizycznej (skanowanie, opisywanie plików, układanie według klucza w archiwach)

- pozostałe prace administracyjne, mieszczące się w kompetencjach praktykanta

Oczekiwania wobec praktykanta:

- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00

- chęć poznania praktycznej strony pracy managera

- umiejętność obsługi MS Office, w szczególności Excela,

- mile widziana znajomość języków obcych

 

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@albus.pl

 

22.05.2019

ogloszenie lektor 4

21.05.2019

WNS Asystent w dziale ubezpieczen z j. niemieckim 1

17.05.2019

 

X LO w Gdańsku poszukuje nauczyciela języka hiszpańskiego od 01.09.2019 r.

(możliwa dłuższa współpraca) w wymiarze godzin 22/18 (ponad etat).

Kontakt

X Liceum Ogólnokształcące

ul. Kościuszki 8B, 80-451 Gdańsk

e-mail: sekretariat@lo10.edu.gdansk.pl

 

16.05.2019

oferta pracy dla biura karier4

08.05.2019

WNS Internship2WNS FA Internship2WNS CS Internship2

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Swedish Customer Service Advisor PDF 4Swedish Customer Service Advisor PDF 3

Junior Accounting Administrator Spanish Speaker PDF 6Junior Accounting Administrator Spanish Speaker PDF 5

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Junior Accounting Administrator Spanish Speaker PDF 4Junior Accounting Administrator Spanish Speaker PDF 3

Nowa Ty – dieta i trening z motywacją!

„Nowa Ty – dieta i trening z motywacją!” to szkolenie z tematyki wellness i motywacji kierowane do każdego, kto chce zwiększyć swoją produktywność, dzięki aktywności fizycznej i zdrowej diecie. Do każdego, kto chce „ruszyć z kanapy”, ale „okoliczności nie sprzyjają”. Do każdego, kto czuje ucisk stresu i nie wie jak sobie z tym poradzić. Do każdego, kto chce zamykać dzień z poczuciem spełnienia. Jest to szkolenie inspirujące do zmiany i utrwalania dobrych nawyków, podczas którego polubisz siebie i poznasz swoje mocne strony. Chcę podzielić się moim doświadczeniem i pomóc poprawić jakość Twojego funkcjonowania w pracy, życiu rodzinnym i towarzyskim. Chcę Ci pokazać, że spędzanie czasu w domu, przed telewizorem z batonikiem w ręku zabija Twoją kreatywność, energię, moc, pewność siebie i pozytywne nastawienie. Wiem to – byłam tam. Dlatego nie zwlekaj, przyjdź i zrób coś dla ciała i ducha, zrób coś tylko dla siebie!

 

Program szkolenia:
1. Co możesz wykorzystać, aby poprawić samopoczucie i wydajność w pracy?
2. Jak sport może zwiększyć Twoją pewność siebie?
3. Czy znasz mowę swojego ciała? Czy to tylko zmęczenie czy już zapalenie?
4. Czy wiesz, jak możesz pracować nad motywacją do aktywności fizycznej? 
5. Potęga podświadomości – czy to naprawdę działa.
6. Jak skutecznie zmniejszysz duży apetyt na słodycze?
7. Co warto wiedzieć o tzw. ciągu do jedzenia?
8. Jakie są bariery związane ze zmianą stylu życia i sposoby ich przełamywania.
9. Jak naprawdę zacząć trenować „od poniedziałku” i nauczyć się zarządzania czasem, by nigdy nie zabrakło go na trening?
10. Jakie są naturalne metody radzenia sobie ze stresem? Techniki relaksacyjne, zioła czy może superżywność?
11. ”Jak przestać się martwić i zacząć żyć”?
12. Jak Twoje zdrowie wpływa na poczucie szczęścia?

 

A ponadto:
Szybkie przepisy na jedzenie, które doda Ci energii

1659

Kompetencje miękkie – jaka jest ich rola w pracy zawodowej?

Efektywna współpraca z zespołem, kreatywność, komunikatywność – rekruterzy zwracają uwagę nie tylko na wiedzę i doświadczenie, ale też na cechy osobowości kandydata. Stale rośnie znaczenie kompetencji miękkich, czyli uniwersalnych umiejętności personalno-społecznych.

Charakterystyka kompetencji miękkich

Umiejętności miękkie to rozmaite zdolności wynikające z cech charakteru jednostki. Z tego względu nie można ich zmierzyć. Z drugiej strony podlegają one treningowi i rozwojowi, choć w największym stopniu zależą od dojrzałości oraz inteligencji emocjonalnej.

Kompetencje miękkie – podział i przykłady

Aby lepiej zrozumieć, czym dokładnie są kompetencje miękkie, warto poznać kilka przykładów. Dzielą się one na dwie grupy: umiejętności osobiste oraz interpersonalne. Te pierwsze dotyczą wszystkich cech związanych z efektywnym zarządzaniem własną osobą. Drugie natomiast określają zdolności komunikacyjne wykorzystywane do współpracy z innymi osobami.

Umiejętności osobiste – przykłady:

  • organizacja pracy własnej,
  • zdolności adaptacyjne,
  • odporność na stres.

Umiejętności interpersonalne – przykłady:

  • zdolności przywódcze,
  • delegowanie zadań,
  • motywowanie innych do działania.

Rola kompetencji miękkich w firmie

Poza wykształceniem i zdobytym doświadczeniem, to właśnie kompetencje miękkie liczą się na rynku pracy. Są one bowiem potrzebne do sprawnego i efektywnego funkcjonowania w miejscu zatrudnienia. Mogą być sprawdzane w ramachrekrutacji – podczas rozmowy kwalifikacyjnej czy rozwiązywania testów. Należy pamiętać, że w środowisku zawodowym ważna jest dobra atmosfera i budowanie relacji, co przekłada się bezpośrednio na ogólną satysfakcję. Z tego powodu nawet najlepsze kompetencje twarde nie będą wystarczające, gdy zabraknie unikalnych cech osobowości.

Więcej artykułów znajdziesz na: https://porady.pracuj.pl

1637

Autoprezentacja podczas rekrutacji - jak zrobić dobre wrażenie?

Już pierwsze minuty mogą sprawić, że rekruter nabierze do Ciebie zaufania i sympatii. Doskonale opanowana mowa ciała, udzielanie rzeczowych odpowiedzi, znajomość firmy, do której aplikujesz - to tylko przykładowe czynniki, które pozytywnie wpłyną na autoprezentację podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

 

1. Zdobądź zaufanie odbiorcy

Pierwsze wrażenie jest niezwykle istotnym elementem każdego spotkania. Zacznij od… uśmiechu. Staraj się utrzymywać z rozmówcą kontakt wzrokowy. Uścisk dłoni powinien być energiczny i pewny - ani za mocny, ani za lekki.

 

Więcej o mowie ciała i pierwszym wrażeniu przeczytasz w artykule:

https://porady.pracuj.pl/rozmowa-kwalifikacyjna/mowa-ciala-na-rozmowie-kwalifikacyjnej-przyklady/

 

2. Znaj dobrze swoje CV, ofertę pracy i firmę

Podczas rozmowy rekrutacyjnej mogą pojawiać się szczegółowe pytania dotyczące Twoich umiejętności czy doświadczenia. Rekruter może również zweryfikować Twoją wiedzę na temat firmy. Tuż przed spotkaniem warto jeszcze raz przejrzeć swoje CV, a także ogłoszenie z ofertą, aby przypomnieć sobie i utrwalić treść.

 

3. Mów wyraźnie i na temat

Nie śpiesz się – mów wyraźnie, swobodnie, spokojnie, z dozą pewności siebie. Ton głosu, sposób opowiadania o swojej historii zatrudnienia, odpowiedzi na zadawane pytania – wszystko to może świadczyć m.in. o Twoim zaangażowaniu w rozmowę.

 

 

4. Udzielaj klarownych i prawdziwych odpowiedzi

Na autoprezentację wpływa nie tylko to, jak mówimy, ale też i… co mówimy. Odpowiedzi powinny być rzeczowe, zgodne z prawdą. Koloryzowanie nie jest mile widziane.

 

5. Pożegnaj się w sposób profesjonalny

Podczas rozmowy rekrutacyjnej należy być profesjonalistą do samego końca. Bądź opanowany i uprzejmie pożegnaj się z rekruterem. Przy wyjściu unikaj pośpiechu, jak i nerwowości.

1644

5 wskazówek, o czym pamiętać podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna wzbudza emocje – to naturalne. Zadbaj o odpowiednie przygotowanie, a w łatwy sposób ograniczysz stres. Możesz na przykład przećwiczyć odpowiedzi przed spotkaniem albo wizualizować sukces. Opanuj nerwy i bądź komunikatywny, a z pewnością bardzo dobrze się zaprezentujesz.

1.Miej stres pod kontrolą

Staraj się myśleć pozytywnie. Skoro pracodawca zaprosił Cię na rozmowę, oznacza to, że jest poważnie zainteresowany Twoją kandydaturą. Skup się na swoich mocnych stronach i umiejętnościach. W pokonaniu nerwów pomoże wizualizacja sukcesu, pewność siebie i przećwiczenie odpowiedzi na wybrane pytania.

2. Uśmiechaj się i bądź naturalny

Uśmiechnięty człowiek wydaje się szczęśliwy, zadowolony i bardziej otwarty. Nie należy jednak przesadzić – pozorowany, sztuczny grymas nie zrobi dobrego wrażenia. Spróbuj pokazać swoje zadowolenie z możliwości spotkania.

3. Znaj swoją wartość

Pracodawca zdecyduje się na kandydata, który wpisze się w profil jego firmy. Zastanów się więc nad swoimi uzdolnieniami i umiejętnościami, które pomogą rozwijać przedsiębiorstwo. Udowodnij podczas rozmowy, że posiadasz kompetencje wymagane na danym stanowisku.

4. Bądź komunikatywny i szczery

Umiejętność wyrażania swoich myśli i słuchanie rozmówcy to podstawa owocnej rozmowy. Nie może tego zabraknąć podczas spotkania o pracę. W trakcie swojej wypowiedzi nie śpiesz się i nie przerywaj rekruterowi podczas jego monologu. Mów prawdę. Kłamstwo prędzej czy później zostanie ujawnione.

5. Wykaż, że znasz firmę, w której chcesz pracować

Zanim wybierzesz się na spotkanie z pracodawcą, prześledź jego witrynę internetową i zapoznaj się z najważniejszymi informacjami na temat prowadzonej działalności. Sprawdź, jakimi wartościami kieruje się firma, jakie ma cele itd. Zebrane dane mogą być przydatne podczas rozmowy.

Przeczytaj również: porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/bola-cie-plecy-oto-6-szybkich-cwiczen-do-wykonania-w-pracy

1653

Jak napisać ciekawe CV, jeśli nie masz doświadczenie zawodowego?

Stawianie pierwszych kroków na rynku pracy nie musi wiązać się z trudnościami w otrzymaniu zatrudnienia. Aby odnieść sukces, powinieneś przygotować profesjonalny życiorys, czyli taki, który przedstawi Twoje kompetencje i mocne strony. Nawet bez doświadczenia zawodowego przyciągniesz uwagę pracodawców.

Wskazówka 1: Przedstaw się i uwzględnij cele zawodowe

Na początku dokumentu zaznacz, jakie masz wykształcenie lub jakie studia kończysz. Ciekawie opisz, czym chcesz się zajmować. Wskaż cele, do których dążysz w karierze. Może to być na przykład poszerzanie wiedzy kierunkowej w danej branży lub chęć rozwoju kluczowych kompetencji. Przedstawienie krótkiego planu na siebie zrobi wrażenie na rekruterach.

Wskazówka 2: Nie zapomnij o swoich unikatowych umiejętnościach

Wszystkie poprzednie zajęcia – nawet prace dorywcze – pozwoliły Ci zdobyć wiele cennych kompetencji miękkich i twardych. To samo dotyczy aktywności uczelnianej. Wykaż, że potrafisz pracować w zespole, doskonale radzisz sobie ze stresem i umiesz przejąć inicjatywę. Przedstaw też zdobyte umiejętności praktyczne, np. prawo jazdy kategorii B, certyfikat świadczący o kompetencjach językowych itp.

Wskazówka 3: Podkreśl praktyki i wolontariat

W trakcie studiów z pewnością musiałeś odbyć wymagane praktyki w firmie. Mogłeś wówczas wykorzystać wiedzę zdobytą na uczelni. Być może pełniłeś też obowiązki jako stażysta w dziale, w którym chciałbyś pracować. Jeśli angażowałeś się w akcje społeczne lub wolontariat, z pewnością będzie to Twój dodatkowy atut.

Wskazówka 4: Pochwal się udziałem w kursach i szkoleniach

Pracodawcy szukają kandydatów wszechstronnych, którzy chcą się doskonalić i zdobywać nowe kompetencje. Brałeś udział w ciekawym szkoleniu? Zamieść tę informację w swoim życiorysie. Pamiętaj, że kursy mogą pomóc Ci w budowaniu kariery, dlatego nie powinieneś z nich rezygnować.

Wskazówka 5: Uwzględnij prace dorywcze

Nie masz doświadczenia w swoim zawodzie? Być może podczas nauki na studiach zdarzyło Ci się pracować w kawiarni, restauracji albo w sklepie odzieżowym. Wykorzystaj ten fakt, ale w kontekście pozyskania cennych kompetencji, np. miałeś do czynienia z obsługą klienta i rozwijałeś umiejętności interpersonalne.

Przeczytaj również: porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/wymiar-czasu-pracy-na-pelny-etat-jak-go-okreslic

1655

 3 typy CV – czym się różnią?

 

Chronologiczne, funkcjonalne, a może mieszane? Przekonaj się, które CV najlepiej pomoże Ci zaprezentować swoją kandydaturę i spełnić oczekiwania rekruterów. Najważniejsze, żeby życiorys był dopasowany do konkretnej oferty pracy i przedstawiał doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i kluczowe umiejętności.

 1. CV chronologiczne

Na ten rodzaj życiorysu decyduje się większość osób poszukujących pracy, dlatego często nazywane jest CV tradycyjnym. W tym przypadku doświadczenie zawodowe zostaje przedstawione w oparciu o oś czasu – rozpoczynasz od opisywania swoich najbardziej aktualnych stanowisk, a następnie cofasz się do przeszłości. Życiorys chronologiczny powinien zawierać takie sekcje jak:

  • doświadczenie zawodowe
  • wykształcenie
  • odbyte szkolenia i kursy
  • kluczowe kompetencje miękkie i twarde

Największymi zaletami tego rodzaju CV są profesjonalny wygląd i przejrzystość przedstawionych informacji.

2. CV funkcjonalne

W tym dokumencie skupiasz się na zaprezentowaniu swoich kwalifikacji i umiejętności, a nie tak bardzo na wykształceniu i doświadczeniu. Głównym zadaniem tego życiorysu jest przedstawienie Twoich zalet i cennych dla pracodawcy kompetencji. Musisz wykazać też, że sprostasz wymaganiom oraz oczekiwaniom firmy. To dobre rozwiązanie na początku kariery – w przypadku braku wieloletniego stażu zawodowego. W życiorysie funkcjonalnym uwzględnij:

  • kluczowe kompetencje i osiągnięcia
  • szkolenia i kursy
  • certyfikaty
  • historię zatrudnienia
  • edukację
  • zainteresowania

Znaczącą różnicą między CV chronologicznym a funkcjonalnym jest sekcja główna tytułowana jako „umiejętności” bądź „kwalifikacje”.

https://porady.pracuj.pl/cv-i-list-motywacyjny/8-bledow-w-cv-ktorych-unikniesz-dzieki-kreatorowi-pracuj-pl/

3. CV mieszane

Kandydaci coraz częściej wybierają życiorys mieszany, czyli połączenie typów: chronologicznego i funkcjonalnego. Koncentrujesz się w nim na prezentacji swoich kompetencji, ale przedstawiasz też doświadczenie zawodowe w osobnej rubryce. Porządek chronologiczny nie jest tak bardzo istotny. Na początku życiorysu opisujesz najważniejsze umiejętności, natomiast w dalszej części umieszczasz informacje dotyczące dotychczasowych miejsc zatrudnienia wraz z ramami czasowymi. Kompetencje i osiągnięcia przedstaw w sposób funkcjonalny, natomiast przebieg dotychczasowej kariery w sposób chronologiczny. Ten rodzaj CV pozwoli Ci dopasować się do oferty pracy.

Przeczytaj również: porady.pracuj.pl/z-zycia-pracownika/jak-napisac-wypowiedzenie-umowy-o-prace

1507

Różne pokolenia na rynku pracy – czym się charakteryzują?

Obecnie na rynku pracy możemy spotkać osoby z czterech różnych generacji – każda z nich wyznaje inne wartości i ma inny styl wykonywania służbowych obowiązków. Dowiedz się, jakie cechy posiada Twoje pokolenie. Znajdź pracę, która najbardziej odpowiada Twoim oczekiwaniom – nie tylko finansowym.

Baby Boomers – najstarsza generacja

Baby Boomers to osoby, które urodziły się między 1947 a 1964 r. Przedstawiciele tego pokolenia pracowali ciężko, aby piąć się po szczeblach kariery. Wyróżnia ich przede wszystkim lojalność wobec pracodawcy, ponieważ poczucie stabilizacji odgrywa ważną rolę w ich życiu. Z tego powodu zazwyczaj nie zmieniają firmy i nie szukają innego zatrudnienia. Generacja BB angażuje się w wykonywaną pracę, dlatego jest to grupa narażona na pracoholizm oraz brak umiejętności oddzielenia życia prywatnego od zawodowego.

Pokolenie X

Przedstawiciele tej generacji urodzili się w latach 1965-1979 – również cenią sobie stabilizację, choć łatwiej przychodzi im zmiana miejsca zatrudnienia. W firmie liczy się dla nich spokój i poczucie bezpieczeństwa, dlatego wolą wykonywać te same zadania przez lata. Iksy starają się jednak zachować balans pomiędzy karierą a życiem prywatnym. Potrafią doskonale organizować swój czas pracy, wykonują zadania skrupulatnie i jedno po drugim – nie lubią multitaskingu.

Pokolenie Y

Ta grupa pracowników urodziła się w latach 1980-1995. Ich start na rynku pracy był łatwiejszy niż poprzednich pokoleń, ponieważ rzeczywistość znacznie się zmieniła. Większość igreków ma wyższe wykształcenie i zna języki obce. W pracy ważna jest dla nich wygoda i poczucie wolności, dlatego nie lubią wiązać się umowami. Znakomicie odnajdują się w pracy zdalnej i chętnie działają na swoim. Zmiana miejsca pracy nie jest dla nich problemem – chcą, żeby służbowe obowiązki wiązały się z pasją.

Pokolenie Z

Generacja Z to osoby urodzone po 1995 roku – dopiero wchodzą na rynek pracy. Ci młodzi ludzie doskonale poruszają się po Internecie, nowe technologie nie mają przed nimi tajemnic. „Zeci”, podobnie jak ich starsi koledzy, cenią sobie swobodę i nie przywiązują się do jednego stanowiska. Często są dość niepokorni i niecierpliwi, co może utrudniać współpracę.

Przeczytaj również:porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/zwolnienie-chorobowe-wszystko-co-warto-wiedziec

 

Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na zdobycie zatrudnienia, przygotuj się do spotkania z potencjalnym pracodawcą. Ustal swoje mocne i słabe strony, przypomnij sobie najważniejsze sukcesy oraz poćwicz autoprezentację. Warto również przemyśleć odpowiedzi na pytania zadawane przez rekruterów.

Pytanie 1: Czy może Pani/Pan opowiedzieć nam coś o sobie?

Odpowiedź: To pytanie pozwala poznać kandydata i sprawdzić, czy potrafi on opisać siebie w przekonujący sposób. Nie przedstawiaj informacji ze swojego życia prywatnego. Skup się raczej na korzyściach, jakie wniesiesz do firmy po otrzymaniu zatrudnienia, np. umiejętność zarządzania zespołem, znajomość nowoczesnych technik zwiększających sprzedaż.  

Pytanie 2: Dlaczego chce Pani/Pan zmienić pracę?

Odpowiedź: Udzielając odpowiedzi na to pytanie, nie wyrażaj się negatywnie o poprzednim (lub obecnym) pracodawcy. Będzie to świadczyło o Twojej lojalności i dojrzałości emocjonalnej, co należy do pożądanych cech na rynku pracy. Wspomnij o tym, że chcesz się dalej rozwijać i sprawdzić się w nowym miejscu.

Pytanie 3: Gdzie widzi Pani/Pan siebie za pięć lat?

Odpowiedź: W zależności od stanowiska, na które aplikujesz, możesz poruszyć kwestię rozwoju na szczeblach kariery, pogłębiania swojej wiedzy i poszerzania zakresu kompetencji. Warto zaznaczyć, że interesują Cię ciekawe wyzwania i nowe obowiązki, dzięki którym będziesz mógł w przyszłości objąć stanowisko managerskie.

Pytanie 4: Dlaczego chce Pani/Pan pracować w naszej firmie?

Odpowiedź: Kiedy pada tego rodzaju pytanie, masz szansę się wykazać. Sprawdza ono nie tylko Twoją znajomość profilu przedsiębiorstwa, ale również motywację do pracy. Możesz więc powołać się na dobrą znajomość branży lub wyznawanie podobnych wartości. Wspomnij o kulturze organizacyjnej zakładu, a także możliwości rozwoju. Przed spotkaniem dokładnie prześledź historię organizacji – pracodawca z pewnością doceni fakt, że zdobyłeś informacje o jego działalności.

Przeczytaj również: porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/kodeks-pracy-o-czym-mowi-i-w-czym-pomaga

4 wskazówki, jak pogodzić studia z pracą

 

Już w trakcie studiów warto zdobywać pierwsze doświadczenia zawodowe oraz rozmaite kompetencje. Budowanie kariery po zdobyciu dyplomu będzie wówczas znacznie łatwiejsze i bardziej satysfakcjonujące. Pogodzenie studiów z pracą może być wyzwaniem, ale dzięki zastosowaniu kilku praktycznych porad bez kłopotu połączysz te dwie aktywności.

Wskazówka 1: Poświęć wakacje na zatrudnienie sezonowe

Lato to czas na odpoczynek od wykładów, ćwiczeń i trudnych egzaminów. Zadbaj jednak o to, aby wykorzystać ten okres produktywnie, a przy okazji zarobić na własne wydatki lub ciekawy wyjazd. Ogłoszenia dotyczące prac sezonowych możesz znaleźć np. w serwisie Pracuj.pl. Przy okazji nauczysz się nowych rzeczy.

Wskazówka 2: Weź udział w praktykach lub stażu

Wiele firm z różnych sektorów przygotowuje dla studentów specjalną ofertę praktyk. Dzięki nim masz okazję sprawdzić się w swoim przyszłym zawodzie, poznać pracę w danym przedsiębiorstwie od podszewki i zdobyć cenne kontakty. Być może w ten sposób otworzysz sobie ścieżkę kariery i otrzymasz pełnoetatowe zatrudnienie zaraz po zdobyciu dyplomu uczelni. Pracodawcy oferujący staże często dostosowują się do grafiku studenta.

Wskazówka 3: Wykonuj zlecenia zdalnie

Obecnie możliwa jest praca bez wychodzenia z domu, co pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu i pogodzić obowiązki służbowe ze studiami. Zastanów się, w jakiej dziedzinie posiadasz wiedzę, a później przeobraź ją w zyski. Do częstych zajęć freelancerów należą na przykład: wykonywanie tłumaczeń, pisanie tekstów na bloga, obróbka zdjęć, udzielanie korepetycji przez skype czy tworzenie grafik.

Wskazówka 4: Dobrze wykorzystuj czas pomiędzy zajęciami

Obawiasz się, że podejmując pracę, nie wystarczy Ci czasu na naukę? Wszystko zależy od odpowiedniej organizacji. Na studiach dziennych często występują duże przerwy między zajęciami – możesz wykorzystać je na przyswajanie wiedzy, tworzenie prezentacji czy szukanie materiałów w bibliotece. Łączenie studiów z pracą pozwala rozwijać umiejętność zarządzania sobą w czasie, która z pewnością przyda się w dalszej karierze zawodowej.

Przeczytaj również: porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/zwolnienie-chorobowe-wszystko-co-warto-wiedziec

Decydując się na wykonywanie wybranego zawodu, powinieneś wziąć pod uwagę nie tylko swoje umiejętności, ale także cechy charakteru. Nie każdy lubi działać w zespole. Nie wszyscy chcą spędzać cały dzień za biurkiem. Poznaj popularne typy osobowości, a dowiesz się, w jakiej pracy najlepiej się odnajdziesz.

Typ oddany 

W firmie liczy się dla Ciebie identyfikacja z grupą – chętnie współpracujesz, pomagasz i uczysz się od innych. Nie aspirujesz do pozycji lidera, ponieważ czujesz się niekomfortowo w atmosferze napięcia i rywalizacji. Jesteś otwarty na kontakty z ludźmi, tworzysz z nimi wartościowe relacje, zwracasz uwagę na ich potrzeby. Najlepiej sprawdzisz się w zawodach, które wymagają realizowania konkretnych zadań. Mogą to być np.:

  • specjalista ds. obsługi klienta
  • sekretarka
  • pracownik socjalny

Typ sumienny

Masz silne poczucie obowiązku. Jesteś pracowity i w pełni zaangażowany w powierzone zadania. Działasz z precyzją i skupiasz się na realizacji celów – czasem nie możesz znaleźć czasu na odpoczynek i na luźne rozmowy z kolegami. Trudno Ci opanować stres, ponieważ dużo wymagasz od siebie, ale również od innych. Jeśli jesteś typem sumiennym, sprawdzisz się w takich zawodach jak:

  • prawnik
  • księgowy
  • lekarz

Typ samotniczy

Współpraca w dużym zespole jest dla Ciebie męcząca i nie daje Ci satysfakcji. Wolisz samodzielnie skupić się na wyznaczonych działaniach. Masz dobrze rozwiniętą wyobraźnię i bogaty świat wewnętrzny – najlepiej funkcjonujesz w środowisku, które bardzo dobrze znasz. Potrafisz być zdyscyplinowany i konkretny, ale tylko w przypadku, kiedy sam tworzysz swoje warunki pracy. Najlepiej sprawdzisz się jako:

  • pisarz
  • naukowiec
  • architekt

Typ pewny siebie

W pracy lubisz podejmować wyzwania. Nakręca Cię wysoki poziom adrenaliny, chcesz imponować innym, zależy Ci na tym, żeby ludzie Cię podziwiali. Jesteś urodzonym przywódcą i zawsze przejmujesz inicjatywę. Konsekwentnie dążysz do realizacji planów, potrafisz wykazywać się cierpliwością oraz pełnym zaangażowaniem. Masz dużo energii do działania, ale denerwują Cię słowa krytyki i odmienne opinie. Zawody idealne dla Ciebie to:

  • handlowiec
  • manager
  • pracownik medialny

Przeczytaj również: porady.pracuj.pl/z-zycia-pracownika/jak-napisac-wypowiedzenie-umowy-o-prace

E

 

 

  • Sekrety rekrutacji w liczbach

Zobacz jak zmienił się proces rekrutacji w dobie nowych technologii. Serwis employear.com prezentuje najciekawsze informacje na temat rekrutacji zgromadzone na podstawie badań. Ponad 100 ciekawostek w przystępnej formie. Zapraszamy do lektury!

 

    Sekrety rekrutacji w liczbach

 

 

  • Barometr zawodów 2019

Opracowany na podstawie wyników badania raport „Barometr zawodów” jest prognozą zapotrzebowania na zawody na regionalnym i lokalnych rynkach pracy województwa pomorskiego w 2019 roku. Zawarte w raporcie informacje pokazują jak będzie się zmieniać zapotrzebowanie na pracowników w poszczególnych zawodach w ciągu najbliższego roku. Badanie pozwoliło też wskazać jak będzie się kształtować relacja między liczbą odpowiednich kandydatów do pracy a zapotrzebowaniem pracodawców.

       Barometr zawodow 2019

 

 

  • Znajdę pracę. Poradnik dla osób aktywnie poszukujących pracy

         Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób poszukujących pracy. Zawiera praktyczne wskazówki dotyczące poruszania się po rynku pracy, tworzenia dokumentów aplikacyjnych i przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej. 

         Znajde prace

 

  • CV i list motywacyjny po angielsku. Przydatne frazy

Napisanie CV po angielsku to dla Ciebie żaden problem, bo znasz ten język? Tylko czy na pewno bezbłędnie? Użyj fraz z naszego ebooka, aby już nigdy nie zastanawiać się, czy Twoje CV i list motywacyjny po angielsku są poprawne!

        CV i list motywacyjny po angielsku. Przydatne frazy.

 

 

  • Szukanie pracy krok po kroku

Poszukiwanie pracy jest procesem, który wymaga wcześniejszego zaplanowania. Musimy wyznaczyć sobie kolejne kroki działania, oraz termin ich realizacji. Jeśli uznamy, że znalezienie pracy jest naszym celem powinniśmy zadbać o to, by ten cel był dobrze zdefiniowany, realny oraz określony w czasie.

        f8c8e5125d646c02d13f2b40360973cb

 

 

  • Pomorski Kalejdoskop Zawodów

Pomorski Kalejdoskop Zawodów to krótka charakterystyka 34 zawodów wybranych z branż strategicznych dla województwa pomorskiego. Publikacja przybliża ich specyfikę, środowisko pracy, pokazuje jakie predyspozycje powinna posiadać osoba pracująca w takim zawodzie, jakie są zalety i wady wykonywania danej pracy. Zapraszamy do lektury zwłaszcza osoby młode, które stają przed życiowymi wyborami dotyczącymi własnej drogi zawodowej, ale również nauczycieli, pedagogów, doradców zawodowych, opiekunów. Wszystkich tych, którzy mają wpływ na decyzje i wybory młodych bądź interesuje je zmieniający się jak w kalejdoskopie pomorski rynek pracy.

         Pomorski Kalejdoskop Zawodow

 

  • 50 najczęstszych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej

Pobierz darmowy e-book i sprawdź, o co na pewno zapyta Cię rekruter!

         3

 

  • Jak napisać list motywacyjny, który zapewni Ci pracę. Wzór, przykłady i 8 rad 

Czy Twój list zaczyna się od “W odpowiedzi na ofertę…”? To tak jak większość nudnych listów. Jest duża szansa, że rekruter nie będzie czytał dalej! W ebooku poniżej dowiesz się, jak napisać list motywacyjny, który nie trafi do kosza.

        2

  

  • 24 błędy w CV, przez które nie dostajesz pracy

Zastanawiasz się, dlaczego wysyłasz tak wiele CV, ale rzadko chodzisz na rozmowy kwalifikacyjne? Zobacz, które z 24 błędów popełniasz w swoim CV. Wyeliminuj je, a zaczniesz otrzymywać więcej zaproszeń! Pobierz ebook poniżej.

        24 bledy w CV przez ktore nie dostajesz pracy2

  •  Ułatwieniem w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych może być stworzenie dużego, całościowego obrazu swojego potencjału zawodowego. Niniejszy poradnik pomoże Państwu dokonać "inwentaryzacji" potencjału na podstawie posiadanych dokumentów

        6db33f9365511c4398bfd72e63563b6e

  • Poradnik jak przygotować się i dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej u pracodawcy

        baf1f10d511491905c9db82bc4694d65

 

  • Odkryj Siebie! - zeszyt ćwiczeń

         Odkryj Siebie

 

 

  •  Poradnik WUP dla osób poszukujących pracy

Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla wszystkich osób poszukujących pracy. W poradniku znajdują się przykładowe metody poszukiwania pracy, wskazówki tworzenia dokumentów niezbędnych do rekrutacji oraz informacje dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej lub wyjazdem za granicę.

         poradnik WUP

 

Strona Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, na której znajdują się informacje z dziedziny Funduszy Unijnych, pomocy społecznej, społeczeństwa obywatelskiego i wiele innych. Szczególnie użyteczna może okazać się informacja na temat warunków zatrudnienia oraz praw przysługujących Polakom wyjeżdżającym do pracy za granicę.

Publiczne Służby Zatrudnienia to portal, na którym znajdują się wiadomości dla poszukujących pracy, akty prawne oraz oferty pracy. Dowiesz się jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej oraz jak efektywnie szukać pracy. 

Na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy oprócz danych związanych z pomorskim rynkiem pracy znaleźć można także informacje min. na temat projektów realizowanych przez WUP oraz pracy poza granicami Polski. Będziesz mógł skorzystać z poradnictwa zawodowego oraz dowiedzieć się jak firmy, organizacje pozarządowe, instytucje administracji publicznej itp. w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego mogą zdobyć dotacje na realizację przedsięwzięć z zakresu rozwoju zasobów ludzkich. 

Na stronie Powiatowego Urzędu Pracy znajdują się min. porady zawodowe oraz aktualne oferty pracy z kraju, zagranicy, a także z programu EURES, który jest siecią współpracy publicznych służb zatrudnienia z organizacjami regionalnymi, krajowymi i międzynarodowymi związanymi ze sprawami zatrudnienia dla państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego (UE + Norwegia, Islandia i Lichtenstein).

Strona Ochotniczych Hufców Pracy, na której znajdują się oferty pracy z kraju i zagranicy w ramach sieci EURES. Ponadto w zakładce targi i giełdy pracy można znaleźć informacje i zbliżających się wydarzeniach związanych z poszukiwaniem pracy. Zachęcamy do odwiedzenia strony Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy www.pomorska.ohp.pl na której znajdują się informację o realizowanych projektach a także dane kontaktowe do pośredników pracy oraz doradców zawodowych świadczących bezpłatne usługi dla osób uczących się
i poszukujących pracy.

 

Inkubatory AIP to jedna z najstarszych i najbardziej doświadczonych instytucji otoczenia biznesu w Polsce. Od 2004 roku wspiera ambitne osoby we wprowadzaniu nowych firm na rynek krajowy oraz rynki zagraniczne. Rocznie, przez Inkubatory AIP na terenie Trójmiasta działalność rozpoczyna ponad sto nowych podmiotów gospodarczych, z których większość w ciągu kilkudziesięciu miesięcy rozwija się w stabilne przedsiębiorstwa, tworzące nowe miejsca pracy oraz będące źródłami licznych innowacji w naszym regionie.

Starter to przestrzeń, wiedza i networking. To społeczność. Starter zmienia przyszłość i sposoby myślenia kreując przyszłych zwycięzców – od przedszkolaków do przedsiębiorców. Ze Starterem rozwój jest prostszy i szybszy niż w pojedynkę. Starter zwiększa szanse na sukces startupów inspirując nieszablonowe myślenie i kreatywność już od najmłodszych. Starter został wybudowany przez Miasto Gdańsk.

Celem projektu „Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości” (GIP) jest wspieranie rozwoju sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które – z racji liczebności – odgrywają znaczącą rolę w gospodarce regionu.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) jest agencją rządową podlegającą Ministrowi właściwemu ds. gospodarki. Jej zadaniem  jest zarządzanie funduszami z budżetu państwa i Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie przedsiębiorczości i innowacyjności oraz rozwój zasobów ludzkich.

Na tym portalu dowiesz się więcej o zasadach działania funduszy, zapoznasz się z prawem i dokumentami. Znajdziesz tutaj adresy punktów informacyjnych oraz zawiadomienia o szkoleniach i konferencjach. Wciąż słyszysz o Funduszach Europejskich? Masz znajomych, którzy dzięki nim rozwinęli firmę lub dostali pracę? Może nie wiesz, że od 2004 r. w Polsce dofinansowanie uzyskało około 200 tys. projektów. Na to, by dołączyć do tego grona i skorzystać ze środków europejskich nigdy nie jest za późno. Przejrzyj  informacje, aby znaleźć dofinansowanie odpowiednie dla Twoich potrzeb. 

Studencki serwis informacyjny.

Bemygo.com to system wspierania rozwoju, który jako pierwszy w Polsce pozwala na płynne połączenie środowisk akademickich z rynkiem pracy i przedsiębiorczości.Ta społecznościowa przestrzeń to miejsce kontaktu ambitnych studentów, przedsiębiorców poszukujących młodych talentów oraz trenerów, chcących szkolić młode pokolenia. Użytkownicy w ramach serwisu prowadzą dostosowane do ich potrzeb profile, a także udostępniają sobie wzajemnie ciekawe materiały. Systematycznie wdrażane narzędzia stanowią wsparcie dla codziennej aktywności zawodowej i naukowej każdej z grup użytkowników.

Trivago to największa na świecie wyszukiwarka hoteli, która porównuje codziennie 901 396 hoteli z ponad 283 stron rezerwacyjnych i stawia sobie za cel stanie się pierwszym i niezależnym źródłem informacji dla podróżujących, tak aby mogli oni zawsze znaleźć idealny hotel dla siebie w najniższej cenie. Ta multinarodowa firma poszukuje pracowników i stażystów w różnych krajach. Czytaj więcej!

  • https://www.canva.com/pl_pl/ Edytor grafiki Canva umożliwia projektowanie różnego rodzaju grafik - od banerów, ulotek, plakatów, po zaproszenia, okładki, wizytówki i infografiki. Edytor jest intuicyjny i prosty w obsłudze, nie są wymagane umiejętności grafika. Udostępniamy gotowe szablony i kreatory, np. kreator CV, w którym można stworzyć CV wyróżniające się wśród innych aplikacji. 
  • https://www.employear.com Employear.com to serwis, na łamach którego znajdziecie Państwo tematy dotyczące: rekrutacji, zatrudnienia, kadr i płac, HR-ów, prawa pracy a także informacje związane z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej. Serwis publikuje również gotowe wzory pism oraz przykładowe dokumenty np. wzór CV czy listu motywacyjnego. 
  • www.europass.org.pl Europass służy zapewnieniu obywatelom wszystkich państw UE równych szans w przedstawianiu kwalifikacji i doświadczenia zawodowego w sposób zrozumiały nie tylko w kraju ojczystym, ale w całej Europie.

Szukasz praktykanta, stażysty lub pracownika?

Skontaktuj się z Akademickim Biurem Karier!

 

Akademicki Biuro Karier ATENEUM serdecznie zaprasza wszystkich pracodawców zainteresowanych współpracą do kontaktu. Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy. Zapraszamy również do przesyłania aktualnych ofert pracy, staży lub praktyk.

 

Współpracujemy między innymi z:

  

 

lets deliver          interkadra     gp              Adecco

 interviewmelogo crt

 Kemira wwmc 300x300px              png7

gimnazjum   liceum

Misją Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości  jest budowanie sprzyjającego klimatu dla rozwoju przedsiębiorczości. Jesteśmy przekonani, że każdy pomysł na biznes można zrealizować.

Podstawą wizji przyszłości jest świadomość i przekonanie, że potrzebna jest nowa jakość wspierania przedsiębiorczości w Polsce, poprzez pomoc w zakładaniu i rozwoju małych i średnich firm oraz tworzeniu innowacyjnych pomysłów biznesowych mających stanowić przewagę konkurencyjną polskiej gospodarki.

Współpraca z AIP umożliwia każdej osobie założenie firmy najniższym kosztem, najszybciej i najłatwiej w Polsce, przy minimalnym ryzyku. Przedsiębiorca nie musi mieć lokalu, grubego portfela i znajomości. Wystarczy dobry pomysł! AIP oferuje szereg atrakcyjnych profitów, aby Twoja firma mogła się dynamicznie rozwijać.

Dowiedz się więcej.